Åttiosjunde tanken: Projekt på gång

Om jag hade haft en byrålåda, skulle den vara full med utkast just nu. Fast jag har ingen byrå och min sekretär svämmar över av papper så där finns inte plats. Jag har, äntligen, läst ut Bob Hanssons Kärlek – hur fan gör man? och vet inte vad jag ska säga. Än. Men det kommer. Varken Bob eller jag kommer undan.

Sedan ska en artikel vara färdig i nästa vecka. Intervjuer klara. Jag ska begränsa mig. Hmm, skriva först, rensa sedan. Bra plan. Och så är det den där artikeln om rum, offentligheten som blir privat. Men jag har inte tänkt klart. Det får bli imorgon. Ska åka till Kåken också. Finns så mycket jag vill veta om herr Bergman. Antagligen blir det något i serien om de bortglömda böckerna igen.

Fast nu är det tedags och pop-race. Inte illa.

Kommentarer