Tanke nr 220: Funderingar, stövlar och Sonic Youth

Igår var jag en karaktär, en karaktär "som slog". Det var friformsscenaritot "Folk i förbifarten" och Halta Lottas, hamburgare och utomjordingar, vänner och smågodis. Jag har inte funderat färdigt kring hur det blev, hur det hade kunnat bli och varför valen blev som de blev. Det ska jag göra under morgondagen.

Idag var det tur på stan med sillarna: kaffe på Franska, kramar utanför Storan, Emmaus i Linné, Popitop på Olivedalsgatan (Dirty av Sonic Youth på vinyl till mig!) och avslutningsfika på Kaffemoster. Sedan promenerade jag och K genom Haga, hittade en ny vintagebutik och frös lite om tårna. Mer om dagens inköp finns på Oh my golly!.

Imorgon ska jag klappa katt. Och städa. C sover gott och jag funderar på att snart göra detsamma.

Kommentarer