Tanke nr 259: En bra fredag...

...startade med möte med Mikael BiströmFrilansarna. Han jobbar med Octotexts nya hemsida som kommer att lanseras inom kort. Jag är imponerad av att han har lyckats fånga mina visioner i något konkret och fått sidan att kännas personlig, snygg och med twist utan att vara överbearbetad. Mikael ska ha vernissage på Kulturhuset Kåken. Fick se några av teckningarna. Det är massa fisk *daskar lyckligt fena*! Kom dit och spana, vetja.

Söndag 28/2
Vernissage:
Bläck, kaffe och tusch i kombination
Mikael Biström

Foajén kl 14.00-16.00
Utställningen pågår t o m 25/3


Fredagsmyset fortsatte med att vännen M kom förbi för att titta på lokalen och äta lunch. Vi fnissade massa som vanligt. Hon ska till Chile och klappa ludna saker med åtta ben. Eller näe, nu skarvar jag: alla spindlar inom åtta mils radie från Chile kommer att somna in i den fruktade spindelpesten under den tid som M befinner sig där. Dagens sanning!

Annars bokar jag in mig på event, konserter, jobb och diverse andra trevligheter. Livet är fint.

Kommentarer