Tanke nr 728: Fredag och korv

Igår var det afternoon tea på United Spaces och föreläsning om hur man gör bättre presentationer med Rapsodi kommunikation. Kul att träffa kontakter från förr och en och annan ny person också. Gillar det här med nätverk.

Hamnade sedan på Hötorgshallen och gick loss på korv, lakrits och choklad. Korven var till mig, resten ska ges bort till behövande gäst. Gästen fyller dessutom år i morgon. Lika gammal som brorsan. Håhå jaja.

Idag var det jobb och sammanställande av anbud för kollegan I:s räkning. Så nu kniper jag med tummar och tår för att det går hem också. Kul hade det varit. Som hon sa igår: "Du förenklar mitt liv". Vet inte om hon tycker likadant idag eftersom jag tjoade en del och sedan satte henne i arbete. Igen.

Kvällen har ägnats åt skivsortering. Det var liksom dags att även skivorna fick gifta sig, inte bara vi. Det tar emot en aning, det gör det. Men snyggt blev det. Och ordningsamt. Gött.

För övrigt sover katterna på golvet och jag ska ramla ner i en säng nära mig.

Kommentarer