Tanke nr 739: Födelsedag firad!

Det har inte bara varit en dag med fina små vardagshistorier, det har också varit min födelsedag! Det började i morse med paketöppning bland man, katter och kuddar: vinylskivor, bok och efterlängtad tekanna (modell mindre). Fick finfina hörlurar också och med musik i öronen och på gott humör traskade jag iväg till kontoret.

Processmöte med I och L. Denna gång fokuserade vi på olika mål: försäljningsmål, kundmål, marknadsföringsmål med mera. Fram emot kvällen packade jag och L ihop för att dra oss mot födelsedagsmiddag på Shanti. Många blev vi. Jag satt och njöt av god mat och fina vänner som pratade fram och tillbaka om allt och ingenting. Efter middagen blev vi några som gick vidare och pratade, tog en öl och bara hängde.

Sms och telefonsamtal har trillat in under dagen också. Tack allihop för en grymt bra dag! För övrigt anser jag att man bör fira ordentligt när man kan ;).

Kommentarer

Ida sa…
Meh. Jag är ju typ jättesämst på det här med att komma ihåg födelsedagar... :-( GRATTIS i efterskott! Jag är skyldig dig en pannkaksfrukost, minst.
Jenny sa…
Dito ;). Å pannkakor är gott. Frukost taget!