Tanke nr 843: Om att fastna i ett album

Jag har fastnat i ett album och lyssnar om och om igen. Det handlar om Hello Saferide och The fox, the hunter and Hello Saferide. Speciellt snurrar I was Jesus i huvudet, i telefonen, i datorn. Har nynnat på den hela dagen. Den försvinner inte, och det vill jag inte att den ska göra heller. Lyssna, och titta, själva:


Fantastisk video. Katter, coola uttryck, nonchalans och intelligent. I like. Det är just som Hello Safreide jag gillar henne. Tycker om tänket om hur människor är som låtar, till exempel i I wonder who is like this one från More modern short stories from Hello Saferide:


Vilken låt jag är? Ingen aning. Får fundera vidare över det. För övrigt finns det bara en sak att säga: Kära I i Gbg, jag erkänner: Annika Norlin är grym. Jag ger mig. 

Kommentarer